duminică, 19 iunie 2016

Exerciţiu Momotehnic

am ezitat foarte mult până să reuşesc să mă decid să scriu iar.

e un festival de teatru acia la mine în oraş şi oraşul parcă o ia razna când începe festivalul. Şi eu om civic până în măduva oaselor iaca susţin cum pot delir-vijelia trăznetele de azi-noapte în mod unanim au fost considerate foarte electrizante

acum 3 eternităţi de zile şi nopţi care sunt zile de fapt am fost la Cisnădioara pac spectacol Barba noi facem eugenioneşte pe acia că numa' titlu intrigant Memoria devastatoare de către resctpectativul Eugenio. Am citit despre bărcile şi copacii lui cu cartea pe dinaintea ochilor aşa că m-am simţit îndreptăţit să intru chiar dacă aveam numa' bagde de participant tehnic.Am aşteptat chiar cuminte pe acolo pac numa' ce să vezi că am intrat şi hop NL şi ea pe acolo. Tot în faţa ochilor ceva peisaj ca la Cisnădioara care ştie nu mai merită să menţionez sublimul apus. Ciau ce faci dă-mi să-mi fac o ţigară stai bă că am o poză cu un copac ah mi-am stins telefonu' că se intră imediat uai ce fain că ai ajuns şi tu da tu chiar mă bucur că am ajuns şi io am dat bunăziua la chiriac pe scări că el cobora grăbit şi ce fain i festivalu' phuaai stai să vezi la ce piesă am fost.

Armine, soro

genocid

p.s.
şi ui aşa de rusalii cântă încă festivalul în mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu