duminică, 6 decembrie 2015

Ghinişor



De câteva luni mi-am găsit un joc. Regulile se fac pe parcurs. Dintre cele stabilite deja, următoarele îmi sunt chiar clare:

- 1 stă pentru Marte
- 2 stă pentru Venus
- 3 stă pentru Mercur
- 4 stă pentru Lună
- 5 stă pentru Jupiter
- 6 stă pentru Saturn

Planetele desigur că nu stau pe loc pentru mine, ele nu stau pentru nimic în lume, îşi dansează clipa. Transsaturnienele fiind transpersonale, nu primesc numere în jocul meu, pentru că e un joc personal. 

Din când în când, maxim o dată pe zi, arunc zarul, să văd ce cum.
Nu are o logică clară ce înţeleg din numărul zilei respective, pentru că criteriile de constituire a tuturor sensurilor simbolice oferite de indiciul numeric al zilei sunt baza unui act hermeneutic.

Ideea de Noroc, ca şi parte esenţială a jocului vieţii omului, este o temă ce mă preocupă în mod aparte. Implicit, ideea de ghinion este partea complementară a preocupării mele. Aceste idei sunt cele lăsate deoparte când arunc zarul. 

Prea mult noroc nu există.
Prea puţin ghinion nu există.
Pe Lume există exact atât noroc şi ghinion cât suntem.
Eu sunt norocul şi ghinionul meu. 

Am dat destul de des 6, ceea ce mă duce cu gândul la activarea de tip saturnian a atmosferei globale. Pe fondul plutonian al Capricornului, ignoranţa pare a fi o idee proastă, un ghinion care îi loveşte pe toţi cei care nu sunt pregătiţi de propria evoluţie. Dar înţelepciunea nu te poate feri de nimic, tu eşti singurul care te poţi privi înăuntru.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu